ҮКІМЕТ EGOV

ЭЛЕКТРОНДЫҚ ҮКІМЕТ ПОРТАЛЫНА ӨТУ
Электрондық үкімет дегеніміз не және ол не үшін қажет?

Электрондық үкімет-ақпараттық технологиялар көмегімен ішінара келісушілікті қамтамасыз ететін мемлекет пен азаматтардың, сондай-ақ мемлекеттік органдардың өзара іс-қимылының бірыңғай тетігі. Дәл осы механизм мемлекеттік органдарға кезекті қысқартуға, анықтамалар, куәліктер, рұқсат беру құжаттарын алуды жеңілдетуге әрі жылдамдатуға мүмкіндік берді.

Басқаша айтқанда, электрондық үкімет деп лицензияны ресімдеу үшін ЖСН ғана түсініледі (басқа барлық ақпарат әдеттегі сұрау салу бойынша алынады), жүйеде коммуналдық қызметтер мен айыппұлдарды онлайн төлеу, "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы " коммерциялық емес акционерлік қоғамынан анықтама алу үшін тек жеке куәлік қажет, өз бизнесін дербес тіркеуге немесе электрондық үкімет порталынан анықтаманы небәрі 10-15 минут ішінде, күн сайын және кез келген уақытта баланың балабақшаға, мекенжай анықтамасын ұялы телефонға қашан алуға болады және т.б.
ОҚЫТУ БЕЙНЕРОЛИКТЕРІН ҚАРАУ

БАЙЛАНЫСТАР

ТЕЛЕФОНДАР:
Қабылдау бөлмесі: 8(71836)2-16-02
Басшының ОТЖ орынбасары: 8(871836)2-15-81
Бухгалтерия: 8(71836)2-30-21
БІЗДІҢ МЕКЕН-ЖАЙЫМЫЗ:
Павлодар облысы, Шарбақты ауданы, Шарбақты ауылы,
Чкалов к-сі, 27 үй
Copyright © ЩАТК 2021. Барлық құқықтар қорғалған.